вівторок, 18 червня 2024 р.

Науково-методичний челендж

 
10 червня 2024 року науково-педагогічними працівниками кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя КЗ "ЗОІППО" ЗОР у форматі онлайн проведено науково-методичний челендж "Стратегія сприяння інклюзії у сфері безпеки та здоров'я". Захід організовано з нагоди тридцятиріччя від дня Саламанської декларації. Долучились до заходу 317 осіб. Це психолого-педагогічні працівники закладів освіти різного типу Запорізької, Черкаської, Полтавської, Львівської областей.
Мета: сприяти вдосконаленню інклюзивних умінь і навичок учасників заходу, забезпечити процес збагачення професійного інструментарію щодо створення безпечного та здорового освітнього середовища в умовах сьогодення.
Після традиційної розминки-розуминки був проведений челендж "Що ми знаємо про Саламанську декларацію: лише цифри".
Учасникам заходу представлені такі сучасні стратегії сприяння інклюзії у сфері безпеки та здоров'я:
  • Міжнародний проєкт "Дій для дітей України" (UCAP), в межах якого пропонується безкоштовний навчальний курс для вчителів "Вплив травми, та її прояв у поведінці та навчанні: що потрібно знати вчителю". Засновник - Ірвін та Карен Редленер (Америка).
  • Навчальний тренінг Shapes of Grief (форми горювання): авторка Ліз Глісон, психотерапевт і фахівець з горювання (Ірландія).
  • Всеукраїнський соціальний проєкт з психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами "Обійми для кожного хто потребує".
  • Проєкт "Mental Help 365", який є соціальним недержавним сервісом з комплексної психологічної допомоги дітям та підліткам, які мешкають на території України або тимчасово виїхали за кордон у складі своїх сімей.
  • BICOMING UKRAINE - безкоштовна платформа для навчання та розвитку дітей і дорослих. Співзасновник - всесвітньо відомий мандрівник Беар Гріллз (Велика Британія).
  • SNCLUSION STARTS WITH YUO/TOOLBOX, до змісту якого включені такі інструменти : інклюзія для викладачів, учнів та батьків, інклюзивний словник, журнал "Емпатія", мікроафірмації, конструктор смуги доброти.
У фіналі заходу учасники долучилися до спільної інтерактивної діяльності на онлайн-дошці FLINGA. Завдання: скласти перелік науково-методичних челенджів на цей тиждень, на цей місяць, на перше півріччя нового навчального року, тематика яких пов'язана з безпечним та здоровим навчанням дітей і підлітків, які мають особливі освітні потреби.