пʼятниця, 15 листопада 2024 р.

Діалог-сесія «Практичні аспекти різнорівневої підтримки дітей з особливими освітніми потребами»

 

26 вересня 2024 року відбулася діалог-сесія «Практичні аспекти різнорівневої підтримки дітей з особливими освітніми потребами». Спікери діалог-сесії – науково-педагогічні працівники кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя КЗ «ЗОІППО» ЗОР, педагогічні працівники Запорізької гімназії № 76. Учасники заходу – науково-педагогічні та педагогічні працівники закладів освіти різного типу. Разом 97 осіб.

Під час діалог-сесії учасники та учасниці:

·       взяли участь в обговоренні категорій освітніх труднощів;

·       долучилися до визначення механізмів надання підтримки дітям з 1 рівнем підтримки;

·       ознайомилися з маркерами визначення 1 рівня підтримки;

·       визначали механізми надання підтримки дітям з 2-5 рівнями підтримки;

·       спільно визначали механізми реалізації індивідуальної освітньої траєкторії для дітей з 2-5 рівнем підтримки;

·       обговорили питання організації освітнього процесу для дітей 2-5 рівнів підтримки.

Із зацікавленістю учасники заходу познайомилися з досвідом роботи педагогічного колективу Запорізької гімназії № 76 щодо організації різнорівневої підтримки дітям з особливими освітніми потребами. Заступник директора гімназії Олена Собакар розповіла про автоматизацію освітнього процесу в закладі освіти та зупинилась більш детально на автоматизації обліку дітей з особливими освітніми потребами та обліку роботи вчителів і асистентів учителя інклюзивних класів.

Про взаємодію вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі розповіли вчитель початкових класів гімназії № 76 Олена Пехуля та асистент вчителя Олеся Піпіч.

Наприкінці заходу учасники долучились до створення мотиваційних  тверджень.

Дякуємо за участь.
Сподіваємося на подальшу співпрацю.

Запис тут

Фото тут