суботу, 9 березня 2024 р.

Он-лайн нарада

 Про підготовку та проведення  першого обласного фестивалю вебресурсів "ЗІР: здоров'я, інклюзія, розвиток"

05 березня 2024 року працівниками кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя КЗ "ЗОІППО" ЗОР проведена онлайн-нарада з питань підготовки до участі у першому обласному фестивалі вебресурсів "ЗІР: здоров'я, інклюзія, розвиток".

Метою фестивалю є опанування учасників освітнього процесу до освоєння сучасних інформаційних технологій, популяризації кращих освітніх вебресурсів за напрямами:

ЗДОРОВ'Я (формування культури здоров'я)
ІНКЛЮЗІЯ (інклюзивне навчання)
РОЗВИТОК (корекційно-розвиткова та реабілітаційна діяльність).
Завдання фестивалю:
активізація діяльності закладів освіти усіх типів, реабілітаційних установ і системи охорони здоров'я, соціального захисту, інклюзивно-ресурсних центрів Запорізької області, щодо створення вебресурсів за зазначеними вище напрямами;
підтримання вебресурсів у актуальному стані та орієнтуванні на їхнє активне використанні в освітньому процесі, інклюзивному просторі, корекційно-розвитковій та реабілітаційній діяльності;
сприянні ефективному використання мережі Інтернет для оперативного розповсюдження інформації;
підвищенню інтересів педагогів до активного використання інформаційно-комунікаційних технологій з метою вирішення завдань інноваційного розвитку;
поширення передового досвіду.